Indlæser...

RETURPOLITIK OG GARANTI

Vi forpligter os til 100% kundetilfredshed og leverer produkter af høj kvalitet til vores kunder hos GLAMIRA. Hvis du af hvilken som helst grund ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere dit produkt i original tilstand inden 60 dage efter leveringen af din bestilling, så længe dit produkt opfylder alle vilkår og betingelser for din returnering.

Refundering af indgraverede produkter gælder kun for produkter, der er købt fra den 21. august, 2020. For yderligere detaljer, se afsnittet om Tilbagetrækning (refundering) nedenfor, for yderligere oplysninger.

Læs venligst denne side grundigt, inden du returnerer dit produkt.

GARANTI

GLAMIRA smykker er produceret med forsigtighed og kvalitetsmaterialer, og derfor står vi fast ved vores produkter med en seriøs retur og garanti politik.

Alle GLAMIRA produkter har livstidsgaranti fra producenten. I tilfælde af en produktionsfejl vil GLAMIRA gerne reparere dit produkt gratis, så længe dit produkt overholder vilkårene og betingelserne for livstidsgarantien.

Alle reparationsanmodninger er underlagt inspektion af vores kvalitetssikringsteam, før anmodningen behandles. Skulle vores kvalitetssikringsteam fastslå, at en fabrikationsfejl ikke har forårsaget skaden, vil vi informere dig.

Gratis livstidsgaranti gælder kun for varer købt fra 1. juni 2017 og frem. For produkter som er købt før denne dato, gælder 2 års garanti, fra datoen købet blev gjort.

Vilkår og betingelser for livstidsgaranti og reparation

1. Garantien er kun berettiget til produktionsfejl og dækker ikke deformationer og skader forårsaget af ulykker, forkert brug, forsømmelighed, uautoriseret service eller normal slitage

2. Garantien vil blive ugyldig under alle omstændigheder, hvis produktet er blevet modificeret på en måde, som omfatter gravering, ændring af ringstørrelse eller reparation af en tredjepart, såsom en anden guldsmed eller en anden person end GLAMIRA.

3. Hvis nogle dele af smykker (inkuderet men ikke begrænset til sten, kæder, klip .. osv.) falder af, skal det returneres med alle dets dele, uden forsøg på reparation. GLAMIRA tager ikke ansvar for manglende dele eller sten.

4. Livstidsgaranti kan ikke overdrages til en tredjepart.

Producentens garanti dækker ikke følgende:

  • Misfarvninger på grund af eksponering til kemikalier, make-up, swimmingpools, boblebade eller badning
  • Ridser, buler eller skår forårsaget af almindelig slitage eller forkert brug.
  • Bøjet, revnet eller nedslidte kløer, der tillader at en sten falder ud eller går tabt på grund af forsømmelse eller andre skader
  • Tabt(e) eller stjålne sten
  • Produkter som er blevet misbrugt eller slidt ud over det normale daglig brug.

Bemærk venligst følgende, som er karakteristiske for et produkt og kan ikke betragtes som produktionsfejl:

  • Mindre uregelmæssigheder og variationer i håndværket
  • Naturlige kendetegn af metal eller ædelstene (som farve, indre indeslutninger...osv.)

RETURNERINGER

Du kan returnere din vare til GLAMIRA, enten for at for refundering, størrelsesændring eller reparationsanmodning.

For en hurtig og nem returproces, skal du sørge for, at du vælger den korrekte returret og udfylde alle nødvendige felter på formularen, mens du udfylder den. Din returanmodning vil ikke blive behandlet uden de ønskede oplysninger.

En bekræftelsesmail e-mail, herunder returadressen og en kopi af den formular, du har udfyldt, vil blive sendt til din e-mailadresse, når du har indsendt din returneringsformular. Udskriv venligst og vedlæg denne formular i din returpakke. Bemærk venligst, at din returnering anmodning vil blive behandlet ud fra de oplysninger, du sender online. Eventuelle håndskrevne noter på den trykte kopi af returblanketten tages ikke i betragtning.

Pak dit/dine produkt(er) trygt og sikkert før afsendelsen. Vi anbefaler, at du sender dit produkt via en forsikret, sporbar forsendelsesmetode. GLAMIRA tager ikke ansvar for tabte eller beskadigelse af varer under forsendelsen.

Omkostningerne ved returforsendelse dækkes ikke af GLAMIRA og forbliver kundens eget ansvar.

Venligst send returneringer til:

GLAMIRA GmbH
NECKARSULMER STR 59
HEILBRONN, BW, DE, 74076

Efter vi har modtaget din pakke, kan det tage op til 2-4 hverdage for os at behandle din returanmodning. Vær venligst opmærksom på, at alle returforsendelser er underlagt inspektion fra vores kvalitetskontrol, før en returanmodning behandles, og yderligere gebyrer kan opstå afhængigt af dine returinstruktioner. Hvis der opstår yderligere omkostninger efter inspektionen, vil du blive informeret om dette før der bliver gjort noget arbejde.

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på følgende e-mail: service@glamira.dk eller via telefon 45 80 82 08 28 De vil med glæde hjælpe dig.

Læs venligst nedenstående oplysninger omhyggeligt inden du returnerer dit produkt for refundering, gravering, ændring af ringstørrelse eller reparationsanmodninger.

TILBAGETRÆKNING (REFUNDERING)

Din returforsendelse skal opfylde alle nedenstående vilkår og betingelser for at kunne få en fuld refundering:

  • Produktet har ikke været brugt, og viser ingen tegn på brug, herunder, ingen ridser, buler, pletter eller andre fejl.
  • Det originale produktforsegling er intakt og er ikke blevet fjernet. (Alle ikke-indgraverede og graverede produkter sendes med en hang-tag med en returkode påsat. Sørg venligst for, at den ikke er blevet fjernet). Indtast venligst returkoden, der er angivet på den etiket der sidder på produktet, når du udfylder returformularen.
  • Din returforsendelse inkluderer alt det ekstra du fik sammen med produktet, såsom den originale gaveæske, certifikater og andet reklame.
  • Produktet ikke er blevet ændret i størrelsen eller modificeret tidligere.
  • Produktet inkluderer ikke diamanter som er købt som en del af GIA certificering.
  • Produktet er blevet returneret til GLAMIRA indenfor 60 dage fra købsdatoen.

Vi vil tilbagebetale din oprindelige betalingsmetode eksklusiv leveringsomkostninger. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 10 arbejdsdage, før beløbet bliver overført tilbage til din bankkonto eller kreditkort, afhængigt af din bank.

Varer købt ved brug af butikskredit kan kun returneres til butikskredit og kan ikke behandles til refusion af penge. Store kredit kan ikke konverteres til kontanter, overføres til en anden person eller bruges til tjenester som ekspres forsendelse eller ændring af størrelse.

ÆNDRING AF RINGSTØRRELSE

GLAMIRA vil med glæde ændre størrelsen på din almindelige eller graverede ring en enkelt gang helt gratis indenfor 60 dage efter modtagelsen af dit produkt. Personliggjorte eller modificerede produkter (særlige bestillinger, der er designet og / eller fremstillet efter kundens specifikationer) er ikke berettiget til gratis justering af ringestørrelsen.

Bemærk venligst, at ringstørrelser kun kan ændres inden for størrelsesintervallet som tilbydes på GLAMIRAs hjemmeside. Tilpassede design ringe (specialordrer, der er designet og / eller produceret i henhold til kundens personlige krav) er ikke berettiget til gratis ændring af ringstørrelse.

Størrelsesændringen gælder kun for ændringen af ringens størrelse. Bredden eller tykkelsen af ringen kan ikke ændres.

For at returnere dit produkt for en ændring af ringstørrelse, skal du udfylde returneringsformularen og følg instruktionerne som beskrevet under "RETUR" delen. Vær venligst sikker på at du sender dit produkt for ændring af ringstørrelse uden yderligere genstande såsom æske og certifikater, da disse ikke vil blive returneret tilbage til dig efter størrelsesændringsprocessen.

Undgå venligst at få en ændring af ringstørrelse af dit produkt af en tredjepart såsom en anden guldsmed eller en anden person end GLAMIRA, da dette vil gøre din livstidsgaranti ugyldig.

Størrelsesændringsprocessen tager omkring 25 arbejdsdage afhængigt af produktet, og en ring som er blevet ændret, vil ikke være berettiget til refusion.

REPARATION

For at returnere dit produkt for en reparation, skal du udfylde returneringsformularen og følg instruktionerne som beskrevet under "RETUR" delen. Venligst vær sikker på at du sender dit produkt for reparation uden yderligere genstande såsom æske og certifikater, da disse ikke vil blive returneret tilbage til dig efter reparationsprocessen.

Bemærk venligst, at reparationsprocessen tager omkring 25 arbejdsdage afhængigt af produktet.

Returneringsformular

Klik her for at indsende din returanmodning.