Indlæser...

LIVSTIDSGARANTI FOR SMYKKER OG PLAN FOR UDVIDET DÆKNING

Hvad er livstidsgaranti for smykker?

Livstidsgaranti for smykker er garantien på at produktet er blevet produceret efter høje standarder, samt at enhver bekræftet defekt på det originale design eller håndværk vil være dækket af producenten i en periode på livstid.

Hvad dækker livstidsgarantien?

- Fejl i det originale produktdesign

- Fejl i det anvendte materiale (såsom type af metal eller farve)

- Funktionsmæssige fejl, der skyldes håndarbejdet

Hvad udgør ordningen for smykkebeskyttelse?

Beskyttelsesplanen for smykker er en udvidet serviceordning, der tilbyder dig en række ekstra tjenester, der normalt ikke indgår under den almene livstidsgaranti. Disse ordninger sørger for en bedre beskyttelse af dine smykker som tillæg til livstidsgarantien.

Hvad er forskellen mellem livstidsgarantien på smykker og beskyttelsesplanen?

Med hver GLAMIRA produkt følger der en livstidsgaranti, som dækker produktionsfejl, men den dækker ikke den regelmæssige vedligeholdelse af produktet/eller almen brugsskader over tid, fejlanvendelse eller ulykker. Der er ingen ekstra omkostninger forbundet med livstidsgarantien.

Beskyttelsesplanen på den anden side, dækker tjenester som vedligeholdelse, skader forårsaget af almen slitage, fejlanvendelse eller ulykker. Alt efter valg af dækningsplan, er der en ekstra opkrævning omfattet.

Hvor mange slags beskyttelsesplaner er tilgængelige?

Vi tilbyder to beskyttetsesplaner med varierende grader af dækning.

Er det obligatorisk at vælge en beskyttelsesplan?

Nej, dette er ikke obligatorisk; dog kunne det være relevant for dig at vælge et af disse, hvis du foretrækker udvidet dækning af dine smykker.

Hvad er forskellen på den Udvidede Beskyttelsesplan og Udvidet + Beskyttelsesordning?

Forskellen på de to planer er graden af beskyttelse, som tjenesten tilbyder. Den udvidede beskyttelsesplan tillader vedligeholdelsestjenester efter udløb af 60 dages returneringsfrist. Hvorved den udvidede + beskyttelsesordning giver dig langt flere vedligeholdelsestjenester, inklusiv reproduktion og udskiftning af sten.

Hvad er prisen på beskyttelsesplanerne?

Prisen afhænger af din ordre, tillige med planen du vælger. Du kan se selve prisen på planen ved checkud og tilføje denne til din ordre under bestillingen.

Er forsendelsesomkostningen inkluderet i planen?

Ja, det er den. Når du skal indsende produktet til service under beskyttelsesplanen, sender vi dig et fragtlabel, så du ikke skal betale for forsendelsen.

Hvordan benytter man sig af beskyttelsesplanen?

Alt hvad du behøver at gøre, er at følge vores almene returneringsprocedure og beskrive ønsket, som er omfattet af planen. Dit abonnement for planen vil være synligt i vores system og dit produkt vil derfor serviceres i henhold til ordningen.

Hvordan fornyer man beskyttelsesplanen?

De udvidede beskyttelsesplaner er kun gældende i en begrænset periode og kan ikke fornyes.

Hvad hvis jeg vælger at afbestille produktet og ønsker pengene refunderet?

Hvis du returnerer dit produkt i en stand, der imødekommer kriterierne for afbestilling (returneret indenfor 60 dage fra modtagelsen samt i original, ubrugt stand og med intakt plombering), vil vi tilmed refundere beløbet for beskyttelsesplanen.

Kan jeg benytte en anden smykke forretnings tjenester for normal vedligeholdelse mens jeg har min beskyttelsesplan?

Både livstidsgarantien og beskyttelsesplanen er ugyldige i tilfælde af tredjepartsmodifikationer. Få venligst ikke behandlet dit produkt andre steder.

Beskrivelse af ​​Tjenesterne

  • Producentens defekter: Fejlene i det originale produktdesign og defekter, der opstår som følge af defekte metaller eller håndarbejdet, betragtes som producentens defekter.

  • Ringstørrelsesændring: Vi tilbyder en engangs gratis størrelsesændring inden for de første 60 dage efter leveringen af ​​din ordre. Vi er ikke i stand til at levere ringstørrelsestjenester efter denne periode. De udvidede beskyttelsesplaner giver dig mulighed for at returnere din ring til størrelsesændring selv efter 60 dage.

  • Gendannelse af rhodiumbelægning, polering og efterbehandling: Ved regelmæssig brug mister metallet i dine smykker sin glans; din ring behandling eller rhodiumbelægning (hvis tilgængelig) kan falme med tiden. Dine smykker poleres og/eller får deres behandling eller rhodiumbelægning restaureret gratis, med denne service dækket af vores beskyttelsesplaner.

  • Fjernelse af pletter og patina: Ligegyldigt hvilket metal dine smykker er, kan det plette eller få patina afhængigt af, hvordan det er blevet brugt. Denne service dækker fjernelse af snavs, pletter, patina eller oxidation.

  • Reparation af ødelagte smykker (uden manglende dele): Dine smykker kan gå i stykker på grund af stød, forkert brug eller ulykker. Denne service dækker reparation af ødelagte dele, så længe der ikke mangler dele af smykket og ædelstenene på det (hvis tilgængelig) stadig er intakte.

  • Vedligeholdelse af diamant, ædelsten og perler: Din diamant holder for evigt, men den kræver særlig pleje for at bevare sin gnist. Ædelsten og perler er også meget sarte, og de skal renses, så de bevarer deres naturlige skønhed i lang tid. Diamant-, ædelstens- og perle vedligeholdelsesservice dækker rensning af sten og perler på dine smykker.

  • Sikring af sten (uden-kløer stilling): Sten på smykker uden kløer kan blive løse med tiden, og det kan få dem til at falde af. Stenene på uden-kløer stillinger er sikrede for at holde dem på plads.

  • Spænding af kløer: Kløerne på dine smykker kan blive fanget i tøj og bøjet, eller de kan blive løse med tiden, hvilket får stenen til at falde ud. Kløerne på dine smykker strammes med denne service.

  • Reparation af beskadigede stillinger: Det beskadigede ringhoved eller stillingen på dit smykke bliver repareret.

  • Omformning: Din ring kan begynde at miste sin form på grund af kurver og buler forårsaget af daglig brug. Denne service dækker omformning af eventuelle skæve smykker.

  • Reparation af kæder, spænder, øreringe, manchetknapper: Kæder på smykker kan blive fanget et sted og gå i stykker, armbåndet eller kædelåsene kan blive beskadiget som følge af hyppig brug. Øreringe og manchetknapper kan blive løs eller beskadiget som følge af normal slitage. Denne service dækker reparation af eventuelle skader, der opstår som følge af disse hændelser.

  • Udskiftning af beskadigede eller manglende sten op til 2,5 mm/stk: Enhver beskadiget eller manglende ædelsten op til 2,5 mm erstattes uden omkostninger. Det samlede antal af de udskiftede sten under planen kan ikke overstige antallet af de sten, der er brugt på smykkerne.

  • Udskiftning af beskadigede eller manglende perler: Beskadigede eller manglende perler udskiftes uden omkostninger. Det samlede antal af de udskiftede perler under planen kan ikke overstige antallet af de perler, der er brugt på smykket.

  • Reparation af beskadigede emalje-, onyx-, keramik-, læder-, træ- eller carbon dele: Emalje-, onyx-, keramik-, læder-, træ- eller carbon på dine smykker kan blive beskadiget som følge af normal slitage, forkert brug eller ulykker. Vi reparerer og/eller restaurerer disse dele under de udvidede beskyttelsesplaner.

  • Udskiftning af beskadiget eller manglende midtersten: Enhver type eller størrelse midtersten udskiftes uden omkostninger. Denne service er begrænset til kun én gang i beskyttelsesperioden og dækket kun af den udvidede+ beskyttelsesplan.

  • Reproduktion af ødelagte smykker (uden manglende dele): Dine smykker kan gå i stykker på grund af stød, forkert brug eller ulykker. Hvis reparation af ødelagte dele ikke er mulig, reproduceres dit smykke, så længe der ikke mangler dele af det, og stenene (hvis tilgængelige) stadig er intakte. Denne service er begrænset til kun én gang i beskyttelsesperioden og dækket kun af den udvidede+ beskyttelsesplan.

  • Gratis gravering efter levering: Gravering er en gratis service på ordretidspunktet; vi leverer dog ikke denne service bagefter. Engangs gratis gravering efter levering er inkluderet i den udvidede+ beskyttelsesplan.

  • Monetær refusion efter 60 dages levering: Du er forsynet med en 60-dages returret for dine smykker. Beskyttelsesplaner giver ikke ret til at returnere varen for en refusion efter 60-dages returperiode er ovre.

  • Butikskredit efter 60 dages levering: Du har en 60-dages returpolitik for dine smykker, og butikskredit er en af ​​vores refusionsmuligheder. Beskyttelsesplaner giver ikke ret til at returnere varen til butikskredit efter 60-dages returperiode er ovre.

  • Tab eller tyveri: Dine smykker vil være forsikret mod enhver skade eller tab under forsendelsen af ​​din ordre fra vores afdeling til din adresse; Beskyttelsesplanerne dækker dog ikke tab eller tyveri efter leveringen. Du kan kontakte et forsikringsselskab, hvis dette er en service, du kunne tænke dig.

VILKÅR OG BETINGELSER

  • Beskyttelsesplanerne forbliver i kraft i den valgte periode efter leveringen af ​​produktet.

  • Beskyttelsesplanerne kan ikke overføres til andre personer, andre ordrer eller produkter.

  • Beskyttelsesplangebyret kan ikke bruges til andre tjenester.

  • Beskyttelsesplangebyret kan ikke omdannes til kontanter eller butikskredit.

  • Gratis størrelsesændring er kun tilgængelig én gang om året i beskyttelsesperioden.

  • Den gratis udskiftning af midterstenen er begrænset til kun én gang i den valgte periode af beskyttelsesplanen.

  • Stenudskiftninger op til 2,5 mm er begrænset til det samlede antal sten (2,5 mm/stk) på smykket. Antallet af udskiftede sten under planen kan ikke overstige det samlede antal af de sten, der er brugt på smykket.

  • Tjenesterne under beskyttelsesplanerne dækker kun reparation eller restaurering af de produktfunktioner, der oprindeligt blev valgt i ordren, og de inkluderer ikke ændring af dem til andre produktmuligheder såsom forskellige typer sten, metal, metalfarve, bredde, tykkelse eller ring behandling.

  • Udskiftning af manglende smykkedele er ikke omfattet af beskyttelsesplanerne. Eventuelle ødelagte dele skal returneres sammen med produktet for at kunne gøre brug af de gratis reparationstjenester.

  • Beskyttelsesplanerne dækker ikke tab eller tyveri.

  • Reparationsprocessen kan tage omkring 25 hverdage for at udføre de procedurer, der er omfattet af beskyttelsesplanerne.

  • Beskyttelsesplanerne er kun gyldige på købstidspunktet, og de kan ikke købes separat.

  • Beskyttelsesplanerne bliver ugyldige i tilfælde af, at produktet er blevet serviceret, repareret eller modificeret af en tredjepart.