Indlæser...

Forsendelsespolitik

Forsendelsesomkostninger og leveringstid

Standard levering er gratis med din ordre. GLAMIRA dækker ikke forsendelsesomkostningerne for returvarer.

Under dit køb får du en forventet leveringsdato. Bemærk venligst, at den forventede leveringsdato, ikke er en garanteret tidsramme for din ordre. Den beregnes automatisk ud fra den samlede tid, der kræves for at behandle din ordre, produktions- og leveringsproces samt din leveringsadresse.

Den forventede leveringstid er baseret på levering til hovedstaden. Tillad ekstra tid til levering til fjerntliggende områder. GLAMIRA tager ikke ansvar for forsinkede forsendelser til fjerntliggende områder eller regioner, hvor post tjenesterne udføres på bestemte skemaer eller adresser uden for fastlandet.

For hurtigere levering kan du vælge en af mulighederne Ekspres eller Premium forsendelse. Bemærk venligst, at disse indstillinger kun forkorter mængden af tid, der kræves til behandling og produktion af din ordre sammenlignet med den gratis standard leveringstid. De garanterer ikke nogen bestemt leveringsdato. Ved betaling via bankoverførsel, eller hvis din betaling ikke gennemføres straks, beregnes den forventede leveringstid fra den dag, hvor betalingen er modtaget. GLAMIRA påtager sig intet ansvar eller refunderer fragtgebyret baseret på sådan en forsinkelse.

Forsikret Forsendelse

Din ordre vil blive leveret af UPS. Leveringstiden kan variere afhængigt af din adresse. Du vil blive underrettet, når din pakke forlader vores lokaler, og et sporingsnummer vil blive sendt til den e-mailadresse, du angav under dit køb. Alle pakker er forsikret under forsendelsen. Sørg for, at du vil være tilgængelig for at acceptere din pakke på leveringstidspunktet. GLAMIRA påtager sig intet ansvar for tabte eller stjålne pakker efter levering. Hvis din pakke er returneret til forsendelsen på grund af utilgængelighed, forbeholder GLAMIRA sig ret til at opkræve kunden for genudlevering.

Hvis du ikke har modtaget et sporingsnummer, skal du også tjekke din spam / uønsket-mappe. Hvis du ikke kender dit sporingsnummer, eller hvis status for levering ikke er ændret i flere dage på transportørens hjemmeside, bedes du kontakte vores kundesupport, så de kan undersøge sagen for dig. I tilfælde af problemer vil GLAMIRA være i kontakt med transportøren for at løse problemet så hurtigt og med så lidt ulejlighed for dig som muligt.

Tjek venligst din pakke, inden du accepterer leveringen. Hvis din pakke er blevet beskadiget i transit, skal du afvise kvitteringen for det og straks indgive et krav hos transportøren.

Leveringsadresse

Hver GLAMIRA-butik er landespecifik, og levering til et andet land er ikke muligt.

Leveringer kan kun foretages til fysiske hjem- eller forretningssteder. For ordrer, der skal leveres til en anden destination end faktureringsadressen, skal du sørge for, at dit kreditkort eller finansieringsselskab har denne alternative leveringsadresse på filen, så det ikke vil medføre forsinkelse i behandlingen af din ordre.

For din sikkerhed kan forsendelses- og faktureringsadresse oplysningerne ikke ændres efter bestilling. Hvis du ikke er tilgængelig på den angivne adresse på den planlagte leveringstid, bedes du kontakte vores kundeservice for at kontrollere muligheden for at holde forsendelsen og udsætte den til en ny dato.

Levering uden for fastlandet

Hvis din fragtadresse er uden for fastlandet, skal du være opmærksom på, at vi ikke tilbyder skattefri salg, og din ordre kan være underlagt told. GLAMIRA påtager sig intet ansvar for de ekstra gebyrer eller refunderer eventuelle skatter og afgifter, der måtte opstå for din pakke. For levering til Grønland, bestil venligst din bestilling på www.glamira.com.