Gratis forsendelse

  60 dages returpolitik

 
   

RETURPOLITIK OG GARANTI

Opdateret 01. Juni, 2017

Vi forpligter os til 100% kundetilfredshed og leverer produkter af høj kvalitet til vores kunder hos GLAMIRA. Hvis du for hvilken som helst grund ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere dit produkt i original tilstand inden 60 dage efter leveringen af din bestilling, så længe dit produkt opfylder alle vilkår og betingelser for din returnering.

Læs venligst denne side grundigt, inden du returnerer dit produkt.

GARANTI

GLAMIRA smykker er produceret med forsigtighed og kvalitetsmaterialer, og derfor er vi sikker bag vores produkter med seriøse retur og garanti politik.

Alle GLAMIRA produkter har livstidsgaranti fra producenten. I tilfælde af en produktionsfejl vil GLAMIRA gerne reparere dit produkt gratis, så længe dit produkt overholder vilkårene og betingelserne for livstidsgarantien.

Alle reparations anmodninger er underlagt inspektion fra vores kvalitetskontrol team inden anmodningen behandles. Hvis vores kvalitetskontrol team afgør at skaden ikke kommer fra produktionen, vil vi informere dig om dette og om reparationen er tilgængelig ved GLAMIRA med omkostninger eller uden.

Gratis livstids garanti gælder kun for købte varer fra 1. juni 2017. For produkter som er købt før denne dato, gælder 2 års garantien, fra datoen købet blev gjort.

Vilkår og betingelser for livstidsgaranti og reparation

1. Garantien er kun berettiget til produktionsfejl og dækker ikke deformationer og skader forårsaget af ulykker, forkert brug, forsømmelighed, uautoriseret service eller normal slitage

2. Garantien vil blive ugyldig under alle omstændigheder, hvis produktet er blevet modificeret på en måde, som omfatter gravering, ændring af ringstørrelse eller reparation af en tredjepart, såsom en anden guldsmed eller en anden person end GLAMIRA.

3. Hvis nogle dele af smykker (inkuderet men ikke begrænset til sten, kæder, klip .. osv.) falder af, skal det returneres med alle dens dele uden forsøg på reparation. GLAMIRA tager ikke ansvar for manglende dele eller sten.

4. Livstidsgaranti kan ikke overdrages til en tredje part.

Producentens garanti dækker ikke følgende:

  • Misfarvninger på grund af eksponering til kemikalier, make-up, swimmingpools, boblebade eller badning
  • Ridser, buler eller skår forårsaget af almindelig slitage eller forkert brug.
  • Bøjet, revnet eller nedslidte kløer, der tillader at en sten falder ud eller går tabt på grund af forsømmelse eller andre skader
  • Tabt(e) eller stjålet sten(e)
  • Produkter som er blevet misbrugt eller slidt ud over det normale daglig brug.

Bemærk venligst følgende, som er karakteristiske for et produkt og kan ikke betragtes som produktionsfejl:

  • Mindre uregelmæssigheder og variationer i håndværket
  • Naturlige kendetegn af metal eller ædelstene (som farve, indre indeslutninger...osv.)

RETURNERINGER

Du kan returnere dit produkt til GLAMIRA enten for refundering, ændring af ringstørrelse, gravering eller reparation anmodning. Alt hvad vi beder dig om er, at du udfylder vores returneringsformular og sender en trykt kopi af returneringsformularen i pakken du returnere.

For en hurtig og nem returproces, skal du sørge for, at du vælger den korrekte returret og udfylde alle nødvendige felter på formularen, mens du udfylder den. Din retur anmodning vil ikke blive behandlet uden de ønskede oplysninger.

En bekræftelses e-mail, herunder returadressen og en kopi af det formularen, du har udfyldt, vil blive sendt til din e-mailadresse, når du har indsendt din returneringsformular. Udskriv venligst og vedlæg denne formular i din returpakke.

Pak dit/dine produkt(er) trygt og sikkert før afsendelsen. Vi anbefaler, at du sender dit produkt via en forsikret, sporbar forsendelsesmetode. GLAMIRA tager ikke ansvar for tabte eller beskadigelse af varer under forsendelsen.

Omkostningerne ved returforsendelse dækkes ikke af GLAMIRA og forbliver kundens eget ansvar.

Venligst send returneringer til:

GLAMIRA c/o Ring-Paare.de GmbH Schaeuffelenstr. 49-51 74076 Heilbronn Germany

Efter vi har modtaget din pakke, kan det tage op til 2-4 hverdage for os at behandle din retur anmodning. Venligst vær opmærksom på, at alle returforsendelser er underlagt inspektion fra vores kvalitetskontrol team, før en retur anmodning behandles, og yderligere gebyrer kan opstå afhængigt af dine retur instruktioner. Hvis der opstår yderligere omkostninger efter inspektionen, vil du blive informeret om dette før der bliver gjort noget arbejde.

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på følgende e-mail: service@glamira.dk eller via telefon 00 45 78 75 50 68 De vil med glæde hjælpe dig.

Læs venligst nedenstående oplysninger omhyggeligt inden du returnerer dit produkt for refundering, gravering, ændring af ringstørrelse eller reparation anmodninger.

TILBAGETRÆKNING (REFUNDERING)

Din returforsendelse skal opfylde alle nedenstående vilkår og betingelser for at kunne få en fuld refundering:

  • Produktet har ikke været brugt, og viser ingen tegn på brug, herunder, ingen ridser, buler, pletter eller andre fejl.
  • Produktet ikke har en gravering. (GLAMIRA logoet tæller ikke som en gravering).
  • Den originale forsegling er intakt. (Alle produkter uden gravering bliver sendt med en sort snor som er tilknyttet. Sørg venligst for, at den ikke er blevet fjernet.)
  • Din returforsendelse inkluderer alt det ekstra du fik sammen med produktet, såsom den originale gaveæske, certifikater og andet reklame.
  • Produktet ikke er blevet ændret i størrelsen eller modificeret tidligere.
  • Produktet er ikke en speciel ordre, som er blevet designet og/eller produceret i forhold til kundens specifikation.
  • Produktet inkluderer ikke diamanter som er købt som en del af GIA certificering.
  • Produktet er blevet returneret til GLAMIRA indenfor 60 dage fra købsdatoen.

Vi vil tilbagebetale din oprindelige betalingsmetode eksklusive leveringsomkostninger. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 10 arbejdsdage, før beløbet bliver overført tilbage til din bankkonto eller kreditkort, afhængigt af din bank.

GRAVERING

Hvis du bestilte et produkt uden gravering og beslutter dig for at få det graveret, vil vi med glæde gøre det. For denne service skal du kun betale 30 Kr. per tegn, og 30 Kr. for forsendelsen til os.

For at returnere dit produkt for gravering, skal du udfylde returneringsformularen og følg instruktionerne som beskrevet under "RETUR" delen. Venligst vær sikker på at du sender dit produkt for gravering uden yderligere genstande såsom æske og certifikater, da disse ikke vil blive returneret tilbage til dig efter graverings processen.

At gravere et produkt gør ikke din livstidsgaranti ugyldig, men graverede produkter er ikke berettiget til for refundering. Venligst undgå at få dit produkt graveret af en tredjepart såsom en anden guldsmed eller en anden person end GLAMIRA, da dette vil gøre din livstidsgaranti ugyldig.

Bemærk venligst, at graverings processen kan tage op til 25 hverdage afhængigt af produktet.

ÆNDRING AF RINGSTØRRELSE

GLAMIRA vil med glæde ændre størrelsen på din med eller uden graverete ring en enkelt gang helt gratis indenfor 60 dage efter modtagelsen af dit produkt.

Bemærk venligst, at ringe kun kan blive ændret til en størrelse som er indenfor de størrelser som tilbydes.

For at returnere dit produkt for en ændring ag ringstørrelse, skal du udfylde returneringsformularen og følg instruktionerne som beskrevet under "RETUR" delen. Venligst vær sikker på at du sender dit produkt for ændring af ringstørrelse uden yderligere genstande såsom æske og certifikater, da disse ikke vil blive returneret tilbage til dig efter ændring af ringstørrelse processen.

Venligst undgå at få en ændring af ringstørrelse af dit produkt af en tredjepart såsom en anden guldsmed eller en anden person end GLAMIRA, da dette vil gøre din livstidsgaranti ugyldig.

Ændring af ringstørrelse processen kan tage op til 25 arbejdsdage afhængigt af produktet, og en ændret ring er ikke berettiget til refundering.

REPARATION

For at returnere dit produkt for en reparation, skal du udfylde returneringsformularen og følg instruktionerne som beskrevet under "RETUR" delen Venligst vær sikker på at du sender dit produkt for reparation uden yderligere genstande såsom æske og certifikater, da disse ikke vil blive returneret tilbage til dig efter reparationsprocessen.

Vær venligst opmærksom på at reparationsprocessen kan tage op til 25 arbejdsdage, afhængigt af produktet.