Indlæser...

FAQ

Hvad sker der med mine data? Hvor sikker er mine data?

Vi tager vores hjemmesides sikkerhed meget alvorlig. Derfor behandler vi dine personlige informationer som strengt fortrolige. Dine personlige data benyttes kun til implementering af vore kontraktlige forpligtelser. Glamira gemmer ikke kortoplysninger i databasen, hvilket giver dig ekstra sikkerhed. Så snart dine transaktioner er gennemførte, er der ingen, der har adgang til dine kortoplysninger. For flere oplysninger læs venligst vores Privatlivspolitik.

Kan jeg ændre min ordre, efter jeg har sendt den?

Ja, du kan godt ændre din ordre, efter du har sendt den men kun ved telefonisk henvendelse til kundeservice så hurtigt som muligt.

Er der garanti på alle produkter?

På alle Glamiras produkter er der garanti. Naturligvis er der en juridisk forpligtelse på alle vores produkter.

Hvordan søger jeg efter et specifikt produkt?

Du kan søge efter specifikke produkter ved at bruge søgefeltet øverst på hjemmesiden f.eks. ved at indtaste produktnummer i søgefeltet. Hvis du ikke ønsker at søge på nøgleord, produktnavn, produktnummer eller lignende men efter bestemte træk eller farver, kan du begrænse din søgning ved at bruge filteret til venstre.

Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan får jeg en ny adgangskode?

Klik på linket “Glemt dit kodeord” under “Log in/Registrer”, indtast din mailadresse, og du vil modtage en mail med et link til at nulstille din adgangskode.

Jeg har købt en ring, men størrelsen passer ikke, hvad skal jeg gøre?

Alle vores produkter kan returneres indenfor 60 dage såfremt forholdende i vores returnerings politik opfyldes. Du har muligheden for at ændre ringenes størrelse en gang ganske gratis, men du kan også sende ringene retur, så vi kan refundere pengene eller kreditere beløbet til din Glamira konto. Vær opmærksom på, at dette ikke gælder graverede ringe.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Klik her for flere informationer om betalingsmuligheder

Min betaling med PayPal gik ikke igennem. Hvad skal jeg gøre?

Hvis ikke du modtog en betalingsbekræftelse fra PayPal, kontakt venligst vores kundeservice på service@glamira.dk. Vi vil med glæde hjælpe dig.

Jeg har en rabatkupon, hvad skal jeg gøre?

Vælg et produkt og føj det til indkøbskurven. Før du fuldender din bestilling og sender den, kan du på betalingssiden indtaste din kode i feltet “Rabatkode” til venstre på siden. Vær opmærksom på, at du kun kan benytte en kode per køb.

Vil mine kortoplysninger blive slettet efter min ordre er afsendt?

Vi gemmer ikke dine kortoplysninger eller andre oplysninger tilknyttet din kreditkort.

Betales moms online?

Alle priser er inklusiv moms.

Hvor lang tid tager det at klargøre min ordre?

Hvor lang tid det tager at gøre din ordre klar til afsendelse afhænger af, hvordan systemet behandler dine oplysninger. Når en kunde benytter kreditkort til at betale en ordre, kontrolleres kortet strengt for maksimal sikkerhed og for at forhindre mulig svindel. Din bank vil måske foretage et sikkerhedstjek for at godkende dit køb. Hvis alle oplysningerne stemmer overens og godkendes vil din ordre pakkes, såfremt produkterne er på lager, eller produktionen af det bestilte vil gå i gang. Herefter vil din bestilling blive behandlet og pakket så hurtigt om muligt

Hvordan kan jeg afbestille min ordre?

Om din ordre kan afbestilles afhænger af flere faktorer. Ønsker du at afbestille kontakt venligst service@glamira.dk. Det er vigtigt, at du har dit referencenummer klar, så vi er i stand til at finde og arbejde videre på dit ønske så hurtigt som muligt. Vore kundeservice vil med glæde svare på dine spørgsmål og give dig flere oplysninger om emnet. Husk, at det er muligt, at afbestille en ordre, såfremt den endnu ikke er sat i produktion.

Skal jeg registrere mig for at bestille online?

For at lave en online bestilling kan du benytte din kundekonto eller forsætte som gæst. Ved at lave en kundekonto på vores hjemmeside vil give dig fremtidige fordele. Når du har en kundekonto, kan du f.eks. se og ændre dine data, når du har brug for det eller holde øje med din seneste ordre.

Kan du levere min ordre til et andet land?

Hver GLAMIRA-butik er landespecifik, og levering til et andet land er ikke muligt.

Hvilke forsendelsesmetoder er tilgængelige?

Klik her for flere oplysninger om Forsendelse.

Hvornår vil jeg modtage min ordre?

Du kan finde oplysninger om leveringstid under de enkelte produkters detaljer. Du modtager en afsendelsesbekræftelse på mail med et link, hvor du kan følge din pakke samme dag, som den forlader Glamira. Din bestilling bør være i dine hænder efter 5 -7 hverdage. Læg venligst mærke til, at vi ikke vil begynde på din ordre, før betalingen er fået igennem. For flere oplysninger se vores “betalingsmåder”.

Hvordan kan jeg følge min ordre?

Du kan følge din ordre gennem UPS ved at indtaste dit UPS tracking nummer, som du vil modtage i din afsendelsesbekræftelse.

Jeg har endnu ikke modtaget min ordre, hvad kan jeg gøre?

Forsøg venligst at benytte UPS tracking service for at se hvor din pakke er. Hvis ikke der kommer nye oplysninger i mere end fire dage, kontakt os venligst på service@glamira.dk. Vi vil herefter kontakte UPS for at finde din ordre. Hvis ikke du modtog en mail med UPS tracking nummer, kontakt da venligst vores kundeservice så hurtigt som muligt.

Hvad er leveringsomkostningerne?

Find ud af mere om forsendelsesomkostninger ved at klikke her.

Hvordan registrerer jeg mig på Glamira.dk?

Klik på “Login” i toppen af hjemmesiden. Du vil automatisk blive sendt til “Log ind/Registrer”, hvor du skal udfylde formularen. Når formularen er udfyldt, vil du modtage en bekræftelsesmail. Du kan nu logge ind på din kundekonto og udfylde de manglende informationer. Adressebogen gør det muligt for dig at tilføje yderligere adresser, hvilket kan være vigtigt, hvis leveringsadressen er en anden end betalingsadressen. Du kan også registrere dig under bestillingsproceduren.

Hvordan ændrer jeg mine private oplysninger?

For at opdatere dine gemte data, skal du først logge ind på din kundekonto ved at benytte din mailadresse. Du kan ændre dine personlige oplysninger ved at klikke på linket "Rediger".

Hvor sikre er mine data?

Vi lover dig, at dine data blive fortroligt behandlet og sikret med SSL (Secure-Socket-Layer) secure server software. Den enkrypterede information med dine ordrer, dit navn, din adresse, kortoplysninger eller bankoplysninger kan ikke læses af tredjepart.

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

For at tilmelde dig nyhedsbrevet bedes du indtaste din mailadresse i bunden af siden og klikke “Tilmeld”. Du vil herefter modtage en bekræftelsesmail. Vær venligst sikker på, at din bekræftelse ikke ender i dit spam filter. Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev via din kundekonto. Ved at tilmelde dig vores nyhedsbreve vil du modtage specielle tilbud og information om vores nyeste produkter.

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevene?

Du kan ændre dine præferencer, når du er logget ind på din kundekonto eller afmelde ved at klikke på linket “Afmeld nyhedsbrev” i bunden af et nyhedsbrev.

Hvordan kan jeg sikre mig den korrekte ringstørrelse?

Der er flere måder, hvorpå du korrekt kan måle din ringstørrelse. For at sikre dig, at din ring vil passe dig perfekt, kan du bestille en gratis ringmåler. Du kan måle din ringstørrelse helt præcist ved at bruge en skydelære, hvis du har sådan en i værktøjskassen. Du skal blot måle ringens indre diameter med skydelæren, og aflæse den korrekte størrelse på skemaet. Kender du allerede din ringstørrelse, men ikke ved hvordan du skal konvertere den, kan du se på vores størrelsesskema. Det er også vigtigt at notere, at skemaet viser ringens omkreds (millimeter). Du kan finde flere detaljerede oplysninger i vores guide til ringstørrelse.

Hvordan bestiller jeg en ringmåler?

Du kan gratis bestille en ringmåler ved at sende en mail med dit navn og din adresse til ringmaler@glamira.dk med emnet “Bestil en ringmåler", eller du kan udfylde formularen på siden med det valgte produkt. Når du klikker på linket “Find din størrelse”, vil et pop-up vindue åbne med et link, hvor du kan udfylde formularen, så vi straks kan sende dig en gratis ringmåler.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager min ringmåler?

Hvis du ikke modtager din ringmåler efter syv dage, kontakt venligst kundeservice. Det sker desværre, at de bliver væk i posten, og skulle dette ske, vil vi naturligvis sende dig en ny.

Hvad skal jeg gøre med ødelagte smykker?

Du kan returnere produktet, så vi kan reparere dine smykker for dig. Før du sender produktet retur læs venligst vores “Returnerings politik” ved at klikke her.

Hvordan passer jeg på mine smykker?

Rens dine smykker med en ren fugtig klud. Tør sølvsmykkerne grundigt før du opbevarer dem for at hindre pletter. Til sølvsmykker skal du bruge en sølvklud for at rense dine smykker ordenligt. Når dine smykker er rene, skal du lægge dem i din smykkeæske, hvor smykkerne er adskilt fra hinanden med en blød klud eller en pose. Dette mindsker risikoen for at et smykke bliver ridset af andre smykker. Som hovedregel skal man undgå kontakt med vand i længere tid som ved svømning og i badet. Du må ikke bruge renseprodukter eller kemiske produkter som body lotion, hårspray, solcreme eller nogen form for olie. Vi anbefaler også, at du holder smykkerne fra ekstrem varme eller ultrasoniske rensere.

Hvad skal jeg gøre, hvis mine produkter ikke lever op til mine forventninger?

Klik her for udførlig information om returneringer.

Hvis jeg køber en gave online, og den ikke passer eller modtager ikke synes om den, kan jeg så returnere den?

Er du usikker på dit køb, kan du returnere produktet indenfor 60 dage.
Klik her for mere information om returneringer.

Hvilke reparationer bliver ikke dækket af garantien?

I overensstemmelse med vores politik kan ændring af størrelse afhængig af model og legering, graveringer og andre reparationer af produktet/produkterne du har bestilt udføres gratis eller mod betaling efter en nøje undersøgelse af dit ønske er fulført.
For flere informationer klik venligst på følgende link https://www.glamira.dk/return-policy

Processerne, der ikke er dækket af garantien som ændring af størrelse, gravering og andre reparationer ses herunder:

  • Ændring af størrelse kan ikke udføres på sort/hvid produkter i rustfri stål
  • At fjerne en gravering i sort/hvid produkter i rustfri stål er ikke mulig
  • Titanium produkter kan ikke ændres i størrelsen
  • Gravering i titanium produkter kan ikke fjernes

Du skal sende produktet/produkterne uden andre medfølgende genstande, så vi kan sætte processen i gang. Skulle der ske noget med produktet/produkterne under forsendelsen, betragtes det som dit ansvar.

Genstande som certifikater og smykkeæsker vil ikke blive sendt retur til dig efter reparationen er fuldendt. Laver du en forespørgsel på smykkeæsken, skal du betale for forsendelsen; en pris der forudbestemmes af virksomheden.

VIGTIGT: Reparation og processen til ændring af ringstørrelse kan tage længere tid end angivet på grund af juletravlheden i December. Tag venligst dette i betragtning i deres anmodninger.